www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - budowa drogi i chodnika w ul. Polnej w Serocku - Treść ogłoszenia

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 169 z dnia 05.07.2006
POZYCJA 35374
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Serock: budowa drogi i chodnika w ul. Polnej w Serocku
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto i Gmina Serock, do kontaktów: Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499, e-mail: umg@serock.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.serock.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 782 88 17, fax 0-22 782 74 99, e-mail: inwestycje@serock.pl, www.serock.pl.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi i chodnika w ul. Polnej w Serocku.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Serock, ul. Polna.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
- budowę jezdni z kostki betonowej o gr. 8 cm., szerokość jezdni 6m, łączna powierzchnia 1782 m²,
- budowa chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm, szerokść chodnika 2m, łączna powierzchnia 472 m²,
- budowa zjazdów indwywidualnych, 4 szt. o łącznej powierzchni 202 m²,
- przebudowę odcinka linii telefonicznej o długości 66,5 mb,
- przebudowę gazociągu ulicznego z przyłączami średniego ciśnienia do budynków mieszkalnych w ul. Polnej na trasie budowanej drogi.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje:
- budowę jezdni z kostki betonowej o gr. 8 cm., szerokość jezdni 6m, łączna powierzchnia 1782 m²,
- budowa chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm, szerokść chodnika 2m, łączna powierzchnia 472 m²,
- budowa zjazdów indwywidualnych, 4 szt. o łącznej powierzchni 202 m²,
- przebudowę odcinka linii telefonicznej o długości 66,5 mb,
- przebudowę gazociągu ulicznego z przyłączami średniego ciśnienia do budynków mieszkalnych w ul. Polnej na trasie budowanej drogi.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 4000
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.)
- udzielą co najmniej trzy lata rękojmi,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełniania bądź nie spełniania warunków. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej 2 robót drogowych o wartości minimum 100 000 zł brutto każda. W wykazie tym należy wskazać dokładny zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie,
4.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych do prowadzenia robót drogowych, oraz kierownikami robót branżowych odpowiadających za przebudowę gazu oraz linii telefonicznej, spełniającymi warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
6.Kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót.
7.Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej siwz.
8.Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofer
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..serock.pl.
Opłata: 30 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym..
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 13:30.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 14:00, Urząd Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21 05-140 Serock.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2006-07-25 10:43:30)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2006-07-25 10:45:29)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090393