Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
I. Wymiar etatu: 1/2 etatu,
II. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe: wojskowe lub specjalistyczne w zakresie ratownictwa, ochrony przeciwpożarowej, inżynierii bezpieczeństwa cywilnego lub zarządzania kryzysowego,
2) znajomość przepisów dotyczących spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:
- ustawa z dnia 21 listopada 1967 o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity DZ.U. z 2004 r nr 241 poz. 2416),
- ustawa o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o stanie wyjątkowym,
- ustawa o stanie wojennym,
- rozporządzenia Rady Ministrów wnikające z w/w ustaw dot. spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
3) poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji opatrzonych klauzulą POUFNE,
4) doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w zakresie obronności, obrony cywilnej lub zarządzania kryzysowego (min. 2 lata),
5) umiejętność obsługi komputera, internetu, poczty elektronicznej oraz innych urządzeń biurowych,
6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
III. Predyspozycje i umiejętności dodatkowe:
a. umiejętność organizowania i koordynowania działań zespołów ludzkich oraz podejmowania decyzji w sytuacjach wyższych stanów zagrożenia.
b. samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
c. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność.
d. prawo jazdy kat.B,
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Wykonywanie i aktualizowanie dokumentacji planistycznej, szkoleniowej i sprawozdawczej z zakresu OC i zarządzania kryzysowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktami normatywnymi, w ścisłej współpracy z przedstawicielami straży pożarnej, policji, wojska, opieki medycznej oraz z kadrą kierowniczą Urzędu, kierownikami jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez gminę.
2) Koordynowanie działań gminnych jednostek ratowniczych w ramach Gminnego Centrum Reagowania.
3) Planowanie i wydatkowanie środków finansowych na potrzeby reagowania kryzysowego i OC oraz prowadzenie gospodarki magazynowej.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys -curriculum vitae,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6.kserokopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
7.zaświadczenie o niekaralności, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obronności, OC i zarządzania kryzysowego należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku pok. nr 24 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock.
Termin składania dokumentów upływa dnia 22.12.2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.serock.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta i Gminy Serock zawiera umowę o pracę na okres próbny lub na czas określony a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na czas nieokreślony.
Po upływie okresu próbnego lub po upływie pracy zawartej na czas określony, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku, Burmistrz podejmuje decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas nieokreślony.
Burmistrz Miasta i Gminy Serock
mgr Sylwester Sokolnicki
|