Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock
Ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownika Referatu Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
I. Wymiar etatu: 1 etat,
II. Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie wyższe preferowane z zakresu ochrony środowiska lub rolnictwa,
2. znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska, gospodarki odpadami, utrzymania czystości i porządku w gminie, zamówień publicznych,
3. co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach o których mowa w art. 3 ust.4 pkt. 1 ustawy o pracownikach samorządowych,
4. umiejętność obsługi komputera,
5. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
III. Wymagania dodatkowe:
1) dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, umiejętność współpracy i zarządzania zespołem ludzi, umiejętności negocjacyjne,
2) dobry stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
3) prawo jazdy i możliwość używania własnego samochodu do celów służbowych
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie pracą referatu,
2) wykonywanie zadań wynikających z zakresu działania referatu, określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu, ( regulamin organizacyjny dostępny w na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl),
3) przygotowywanie projektów i sposobu wykonywania uchwał Rady Miejskiej oraz projektów rozstrzygnięć będących w kompetencji Burmistrza,
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys -curriculum vitae,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. kserokopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
7. zaświadczenie o niekaralności, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku,
pok. nr 24 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock.
Termin składania dokumentów upływa dnia 28.02.2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.serock.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta i Gminy Serock zawiera umowę o pracę na okres próbny lub na czas określony a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na czas nieokreślony.
Po upływie okresu próbnego lub po upływie pracy zawartej na czas określony, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku, Burmistrz podejmuje decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas nieokreślony.
|