www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skubianka
Numer ogłoszenia: 189655 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skubianka, gm. Serock..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej YAKXs 2x25 mm2 o długości 392 mb, montaż 11 szt. słupów S60 z wysięgnikiem oraz 11 szt. opraw typu OUS -70W.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych,
    - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
    - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej,
    - udzielą co najmniej trzy lata rękojmi.
    Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert.
    Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz,
    2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 do siwz.
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    4. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat ( jeżeli firma istnieje krócej, to w tym okresie) co najmniej dwóch robót polegających na robotach elektrycznych (linie kablowe, napowietrzne, oświetlenie drogowego)
    o wartości min. 30 000 zł brutto każda- zał. nr 3. W wykazie tym należy wskazać zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością.
    5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - zał. nr 4. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, spełniającym warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
    6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie - kierownik budowy - posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej aktualne na cały okres budowy,
    7. Kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót.
    8. Parafowany formularz umowy.
    W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki:
    - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9 składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9 ppkt. 2-3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna,
    - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów.
    Dokumentu wymienione w ppkt. 3 i 6 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gmi ny w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock. Pok. Nr 42. Cena siwz 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gmi ny w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock. Pok. Nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2007-10-10 16:08:58)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2007-10-10 16:10:32)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090667