Zamówienie publiczne na publiczne na przebudowę sieci wodociągowej w Zegrzu |
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 205 z dnia 09.08.2006
POZYCJA 40735 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Serock: przebudowa sieci wodociągowej w Zegrzu Publikacja obowiązkowa. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto i Gmina Serock, do kontaktów: Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499, e-mail: umg@serock.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.serock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 782 88 17, fax 0-2 782 74 99, e-mail: inwestycje@serock.pl, www.serock.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa sieci wodociągowej w Zegrzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zegrze, ul. Drewnowskiego i Groszkowskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa sieci wodociągowej w Zegrzu. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 45231300-8 Zakres prac obejmuje: budowę przewodu wodociągowego Dz 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.13.00. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje: budowę przewodu wodociągowego Dz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r.), udzielą co najmniej trzy lata rękojmi, złożą kompletną ofertę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej 2 robót sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości minimum 150 000 zł brutto każda. W wykazie tym należy wskazać dokładny zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych do prowadzenia robót w zakresie sieci sanitarnych, spełniającym warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 6.Kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót. 7.Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej siwz. 8.Potwierdzenie wniesienia wadium. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w kasie urzędu.. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21 05-140 Serock, Ip. pok. Nr 26. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006. |
Wytworzył: Udostępnił: Bożena Kaczmarczyk (2006-08-11 14:54:16) Ostatnio zmodyfikował: Bożena Kaczmarczyk (2006-08-11 14:55:14) |
DRUKUJ |