BURMISTRZ MIASTA I GMINY SEROCK ogłasza KONKURS OFERT
na dzierżawę gruntu na terenie PLAŻY MIEJSKIEJ w Serocku w celu prowadzenia działalności gastronomicznej w sezonie letnim
Miejscem prowadzenia działalności będzie wschodnia część terenu plaży miejskiej (szczegółowa lokalizacja zostanie wskazana przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Serocku). Okres trwania umowy dzierżawy 2 lata. - Godziny otwarcia punktu gastronomicznego od 9.00 do 22.00 . - Wymagane jest zapewnienie ok. 50 miejsc konsumpcyjnych pod parasolami. - Koszty zużycia wody i energii elektrycznej ponosi dzierżawca. - Dopuszcza się prowadzenie działalności rozrywkowej po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody i na warunkach określonych przez Wydzierżawiającego. - Wymagany okres prowadzenia działalności gastronomicznej: od 15 czerwca do 15 września każdego roku. Dopuszcza się wcześniejsze rozpoczęcie i późniejszy termin zakończenia działalności. Pisemne oferty zawierające: 1. imię, nazwisko, adres oferenta ew. nazwę i adres firmy, 2. uproszczoną koncepcję zagospodarowania terenu i projekt budynku, 3. proponowaną miesięczną stawkę czynszu dzierżawnego za udostępnienie w/w terenu plaży miejskiej, 4. szczegółowy wykaz świadczonych usług z zakresu gastronomii, 5. oświadczenie oferenta o przestrzeganiu godzin otwarcia punktu gastronomicznego,należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku ul. Rynek 21 (pokój nr 24) w terminie do dnia 9 kwietnia 2004 roku.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Budownictwa pok. nr 50, tel. 782 74 36 w. 528 |