www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne na obsługę bankową budżetu Miasta i Gminy Serock na okres 5 lat

Burmistrz  Miasta i Gminy  Serock,  z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku przy ul. Rynek 21, tel. 0-22 782-88-00, fax: 0-22 782-74-99, www.serock.pl, e-mail: inwestycje@serock.pl  ogłasza zamówienie publiczne  w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą:

Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock na okres 5 lat.

Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 66200000-2
Zakres zamówienia obejmuje:
Prowadzenie obsługi bankowej jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Serock, takich, jak:
-  Urząd Miasta i Gminy w Serocku,
- Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku,
- Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku,
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Serocku,
- Zespół Gminnych Świetlic Terapeutycznych,
- Ośrodek Sportu i Rekreacji,
- Ośrodek Kultury,
- Biblioteka Publiczna w Serocku
- oraz Zakład Opieki Zdrowotnej.
Dla każdej z wyżej wymienionych instytucji, bank będzie zobowiązany prowadzić oddzielny rachunek na zasadach określonych w przedmiotowym zamówieniu. Umowa według wzoru załączonego do siwz zostanie podpisana pomiędzy bankiem a każdą instytucją oddzielnie. W imieniu w/w instytucji będzie każdorazowo występować osoba do tego upoważniona.

W zakres usługi bankowej w ramach prowadzenia rachunku, do obowiązków banku będzie:
- otwarcie rachunku bankowego,
- prowadzenie rachunku bankowego,
- obsługa przelewów wychodzących,
- obsługa przelewów przychodzących,
- wypłaty i wpłaty gotówkowe w kasie banku,
- możliwość  obsługi rachunku bankowego drogą elektroniczną,
- zakładanie i prowadzenie lokat terminowych,
- prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku,
- kredyt odnawialny w ramach rachunku,
- codzienny odbiór gotówki z kasy Urzędu.


Kryteria oceny ofert:
Cena wykonania – 100 %.
Wymagany  termin realizacji zamówienia –  od dnia 1-10-2006 do dnia 30-09-2011r.
Wadium – nie dotyczy  
Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych.
Wykonawcę będzie obowiązywał termin związania ofertą w liczbie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Materiały zawierające specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku www.serock.pl, lub wykupić w siedzibie Urzędu w pok. Nr 42.

Oferty w zapieczętowanych kopertach, opatrzone pieczęcią firmową i napisem „Oferta na obsługę bankową budżetu Miasta i Gminy Serock na okres 5 lat” należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 24  do dnia 25.08.2006r  do godz. 11:30. Publiczne odczytanie przedstawionych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu, dnia 25.08.2006r, o godz. 12:10, pok. nr 26.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r.), udzielą co najmniej jeden rok rękojmi, złożą kompletną ofertę,
Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupu oraz wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2006-08-02 11:00:25)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2006-08-02 11:01:43)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090410