www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Hubickiego i Sienkiewicza

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 16 z dnia 18.01.2007
POZYCJA 9085
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Serock: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Hubickiego i Sienkiewicza
w Serocku
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto i Gmina Serock, do kontaktów: Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499, e-mail: umg@serock.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.serock.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 782 88 17, fax 0-22 782 74 99, e-mail: inwestycje@serock.pl, www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Hubickiego i Sienkiewicza w Serocku.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Serock. ul. Hubickiego i Sienkiewicza.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: budowę kanału sanitarnego PCV śr. 250, L=447,5mb w ul. Hubickiego, budowę kanału PCV śr. 200 L=137m oraz łącznie 313 mb przykanalików PCW 160.
Dokładny zakres prac przedstawiony jest w przedmiarze robót oraz w dokumentacji projektowej, która jest załącznikiem do niniejszej siwz. Uwaga: użyte w dokumentacji projektowej dane firm i producentów należy traktować jak dane przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów innych producentów, pod warunkiem, że ich parametry będą co najmniej takiej jak materiałów użytych dokumentacji.
Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, do obowiązków wykonawcy należeć będzie również:
- przedstawienie atestów i aprobat technicznych dopuszczenia do stosowania w robotach budowlanych materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz dołączenie ich do dokumentacji powykonawczej,
- postępowanie zgodnie ze sztuką budowlaną, przestrzegając przepisów BHP, p. poż. i sanitarnych.
- zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu umowy należytego porządku w miejscu objętym pracami budowlanymi.
- poniesienie kosztów energii, wody, itd. pobieranych ze źródeł umiejscowionych na placu budowy lub w jego sąsiedztwie, w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba,
- zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu umowy przed wejściem osób niepowołanych i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa prac celem ochrony osób trzecich przed stratami w ich mieniu, zdrowiu i życiu,
- przywrócenie pierwotnego stanu otoczenia przedmiotu umowy przed ostatecznym terminem odbioru,
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na swój koszt:
- w przypadku gdy będzie to konieczne, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na podst. art. 21 ust.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane,
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy (drogi kategorii gminnej) oraz uzgodnienie wejścia w teren z zarządcą drogi oraz pokrycia z tym związanych stosownych opłat,
- wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, tzn. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna - powykonawcza,
- zapewnić nadzór MPWiK w Wieliszewie,
- zapewnić nadzór MSG Sp. z o.o. w Legionowie na skrzyżowaniach z istniejąca siecią gazową,
- zapewnić nadzór KZB Serock, ul. Nasielska 21w Serocku (bezpłatny) na skrzyżowaniach i zbliżeniach do sieci wodociągowej.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.13.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje: budowę kanału sanitarnego PCV śr. 250, L=447,5mb w ul. Hubickiego, budowę kanału PCV śr. 200 L=137m oraz łącznie 313 mb przykanalików PCW 160.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące zł)
2) Wadium można wnieść w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancji bankowej,
- gwarancji ubezpieczeniowej,
- poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek:
Bank Inicjatyw Społeczno - Ekonomicznych S.A. Oddział w Serocku
53 1370 1066 0000 1804 4036 5200
3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert.
4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r.), udzielą co najmniej trzy lata rękojmi, złożą kompletną ofertę,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty,
2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej 2 robót sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych o wartości minimum 200 000 zł brutto każda. W wykazie tym należy wskazać dokładny zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie,
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych do prowadzenia robót sieci sanitarnych, spełniającym warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
10. Kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót.
11. Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej siwz.
12. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Opłata: 30 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: W kasie urzędu lub przesyłką pocztową za pobraniem..
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 12:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 26, Ip..
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2007-01-19 15:45:42)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2007-01-19 15:50:03)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090496