Dyrektor Komunalnego Zakładu Budżetowego w Serocku 
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze  
SPECJALISTA DS. DROGOWNICTWA 
MIEJSKO-GMINNEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ 
W SEROCKU 
I. Wymiar etatu: 1 etat. 
II. Wymagania niezbędne: 
1. obywatelstwo polskie, 
2. wykształcenie wyższe, 
3. znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane oraz ustawy prawo zamówień publicznych, 
4. znajomość zagadnień związanych z budową i eksploatacją dróg publicznych, 
5. nieposzlakowana opinia, 
6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.  
III. Predyspozycje i umiejętności dodatkowe:  
1. doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, 
2. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 
3. dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, 
4. prawo jazdy kat. B. oraz możliwość używania własnego samochodu do celów służbowych, 
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:  
1. wykonywanie zadań związanych z bieżącą eksploatacja dróg gminnych a w szczególności 
- żwirowanie i równanie dróg,  
- remonty cząstkowe nawierzchni, 
- oznakowanie poziome i pionowe dróg, 
- zimowe i letnie utrzymanie dróg 
2. zapewnienie prawidłowej, terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji w/w zadań, 
V. Wymagane dokumenty: 
1. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny – podpisane odręcznie, 
2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, 
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,  
4. kopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 
5. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 
6. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 
7. kopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna, 
8. podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”. 
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego” z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl) oraz na tablicy informacyjnej. 
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Oferta pracy – Specjalista ds. drogownictwa Miejsko-Gminnego Zakładu Komunalnego należy składać osobiście w sekretariacie Komunalnego Zakładu Budżetowego w Serocku pok. nr 10 lub przesłać pocztą na adres:  
Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku 
Nasielska 21 
05-140 Serock 
Termin składania dokumentów upływa dnia 4.12.2009 r. 
Dyrektor 
Komunalnego Zakładu Budżetowego 
Leszek Błachnio  |