www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację stadionu miejskiego w Serocku

Numer ogłoszenia: 247674 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828800 wew. 516, fax 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację stadionu miejskiego w Serocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie 2 kompletów dokumentacji, tj.:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej na obiekty, które wymagają uzyskania pozwolenia na budowę: trybuny, budynek sanitarny wraz z instalacjami, drogi;
2. Opracowanie dokumentacji projektowej na obiekty, które wymagają zgłoszenia: bieżnia, skocznia w dal, skocznia wzwyż, boisko do piłki nożnej (treningowe) boisko do siatkówki,kort,koszykówka z wyposażeniem, elementy sprawnościowe, 3-4 maszty na flagi.
Dokumentację należy opracować w oparciu o istniejącą koncepcję zagospodarowania terenu z uwzględnieniem poniższych uwag:
- trybuny - 2 segmenty oddzielone od siebie, ok. 500 miejsc,
- przewidzieć bezpośrednie przejście przez furtkę z boiska na trybunę, trybuna oddzielona ogrodzeniem od boiska,
- odwodnienie boiska treningowego przez studnie chłonne, boisko treningowe z bramkami 5m,
- zaprojektować boisko do siatkówki/korty/koszykówki w ten sposób by istniała możliwość naturalnego wykonania lodowiska - przewidzieć doprowadzenie ujęcia wody,
- zaprojektować piłkochwyty na odcinku BC, tj. wzdłuż linii ul. Pułtuskiej przy boisku treningowym.
Teren objęty zakresem opracowania zgodnie z załączonym wypisem z MPZP leży w strefie ochrony konserwatorskiej, projekt zatem musi zawierać uzgodnienia z MWKZ. Ze względu na zlokalizowanie na terenie działki I i II etapu budowy twierdzy napoleońskiej z początki XIX wieku, konieczne będzie również uzgodnienie projektu z towarzystwem Przyjaciół Fortyfikacji Oddział w Warszawie ( załączeniu pismo dotyczące koncepcji).
Uwaga: w zakres opracowania nie wchodzi projekt oświetlenia zewnętrznego terenu oraz elementy przekreślone na planie zagospodarowania.
Do zadań projektanta należeć będzie:
- uzyskanie aktualnych map dla celów projektowych w zakresie przedmiotowej inwestycji;
- przygotowanie wniosku o uzyskanie wypisu z rejestru ewidencji gruntów na działki zlokalizowane w obrębie projektu; wypis na podstawie przygotowanego wniosku uzyskuje Zamawiający i przekazuje go Wykonawcy projektu,
- wstępne uzgodnienie projektu z Zamawiającym i administratorem obiektu,
- uzgodnienie trasy przewodu wodociągowego zasilającego lodowisko w Powiatowym Zakładzie Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Urządzeń Inżynieryjnych w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11,
- uzyskanie wymaganych prawe wszystkich niezbędnych uzgodnień,
- opracowanie 1 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego w oparciu o przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. (Dz.U. z 2004 Nr 130 poz. 1389),
- opracowanie 1 egz. przedmiaru robót, pozwalającego na opracowanie dokładnej oferty przez wykonawcę robót budowlanych,
- opracowanie 1 egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie 5 egzemplarzy projektu budowlano-wykonawczego, spełniającego szczegółowe wymagania określone w ustawie - Prawo budowlane i w Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U z 2003r Nr 120 poz. 1133), oraz Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z 2004r. Nr 202, poz. 2072,
- przygotowanie wniosków wraz z oświadczeniem o dysponowaniu nieruchomościami na cele budowlane o uzyskanie pozwolenia na budowę (zgłoszenie). Na podstawie tak przygotowanych wniosków o pozwolenia na budowę występuje Zamawiający.

Pełną dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również w formie elektronicznej na nośniku CD, lub innym spełniającym te same funkcje, w takim formacie, aby niemożliwe było dokonywanie zmian w plikach i rysunkach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.)
    - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.)
    - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej,
    - udzielą 3 lat rękojmi na dokumentację.
    Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert.
    Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty,
    2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym tym okresie realizacji co usług podobnych swym rodzajem i zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami projektowymi, w tym odpowiednimi branżami, spełniającymi warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
    6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (projektować), posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
    W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki:
    - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A pkt. 2-3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna,
    - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów.
    Dokumenty wymienione wyżej powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii bądź odpisów dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock pok. Nr 42. Cena siwz 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock pok. Nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2007-12-12 09:10:32)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2007-12-12 09:12:01)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090546