AP.1110/32-2/07
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock
Ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu Obsługi Rady Miejskiej i Spraw Prawnych
I. Wymiar etatu: 1 etat,
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie
2. wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze,
3. staż pracy - co najmniej 2 lata na stanowiskach o których mowa w art. 3 ust.4pkt.1 ustawy o pracownikach samorządowych,
4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
III. Wymagania dodatkowe:
1. dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, umiejętność współpracy i zarządzania zespołem ludzi, umiejętności negocjacyjne,
2. znajomość regulacji prawnych z zakresu samorządu terytorialnego, finansów publicznych, podatków, prawa cywilnego, postępowania egzekucyjnego,gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska, zamówień publicznych
3. umiejętność obsługi komputera
4. znajomość języka angielskiego.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie pracą referatu,
2. wykonywanie zadań wynikających z zakresu działania referatu, określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu, ( regulamin organizacyjny dostępny w na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.serock.pl),
3. zapewnienie obsługi merytoryczno-prawnej organów gminy, urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
4. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza
5. współpraca z radcą prawnym urzędu,
6. opiniowanie i przygotowywanie projektów umów ,
7. koordynowanie wykonywania obsługi kancelaryjno-biurowej Rady Miejskiej.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys -curriculum vitae,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. kserokopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
7. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego „z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko Kierownika Referatu Obsługi Rady Miejskiej i Spraw Prawnych” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku pok. nr 24 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock.
Termin składania dokumentów upływa dnia 31.07.2007r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta i Gminy Serock zawiera umowę o pracę na okres próbny lub na czas określony a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na czas nieokreślony.
Po upływie okresu próbnego lub po upływie pracy zawartej na czas określony, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku, Burmistrz podejmuje decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas nieokreślony.
Burmistrz Miasta i Gminy Serock
mgr Sylwester Sokolnicki
|