O G Ł O S Z E N I E Burmistrz Miasta i Gminy Serock, z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku przy ul. Rynek 21, tel. 0-22 782-88-00, fax: 0-22 782-74-99, www.serock.pl, Remont nawierzchni drogi gminnej w Zegrzu, gm. Serock. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 45233220-7 Zakres prac obejmuje: remont nakładki asfaltowej o łącznej powierzchni Kryteria oceny ofert: Cena wykonania – 100 %. Wymagany termin realizacji zamówienia – 2 tygodnie od dnia podpisania umowy. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych. Wykonawcę będzie obowiązywał termin związania ofertą w liczbie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Materiały zawierające specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku www.serock.pl, lub wykupić w siedzibie Urzędu w pok. Nr 42 - cena materiałów: 10 zł brutto lub też otrzymać za zaliczeniem pocztowym w tej samej cenie. Oferty w zapieczętowanych kopertach, opatrzone pieczęcią firmową i napisem „Oferta na remont nawierzchni drogi gminnej w Zegrzu, gm. Serock” należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 24 do dnia 06.10.2006r do godz. 13:30. Publiczne odczytanie przedstawionych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu, dnia 06.10.2006r, o godz. 14:00, pok. nr 26. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r.), udzielą co najmniej trzy lata rękojmi, złożą kompletną ofertę, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupu oraz wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. |
Wytworzył: Udostępnił: Anna Mańko (2006-09-18 15:42:16) Ostatnio zmodyfikował: Anna Mańko (2006-09-18 15:42:31) |
DRUKUJ |