Urząd Miasta i Gminy w Serocku 
ul. Rynek 21 
05-140 Serock 
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i planowania przestrzennego 
I. Wymiar etatu: 1 etat. 
II. Wymagania niezbędne: 
1. obywatelstwo polskie. 
2. wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami lub ekonomiczne. 
3. znajomość zagadnień dotyczących ustawy z dnia 27.03.2003r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
4. znajomość zagadnień dotyczących ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych. 
5. umiejętność obsługi komputera. 
6. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. 
7. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego. 
III. Wymagania dodatkowe: 
1. umiejętność czytania map geodezyjnych i planistycznych. 
2. dyspozycyjność, samodzielność. 
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
- przygotowywanie decyzji ustalających opłatę roczną z tytułu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń nie związanych z ruchem drogowym. 
- przygotowywanie decyzji ustalających opłatę za zajęcie pasa drogowego. 
- nadzorowanie i kontrolowanie stanu technicznego dróg gminnych. 
- wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego. 
- prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego, 
- analiza wniosków w sprawie zmiany przeznaczenia terenu. 
- wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 
V. Wymagane dokumenty: 
1. list motywacyjny. 
2. życiorys – curriculum vitae. 
3. kserokopie świadectw pracy. 
4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie. 
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. 
6. kserokopie strony książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna. 
7. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”. 
 Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego „z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem. 
  Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).  
 Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa i planowania przestrzennego należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku pok. nr 24 lub przesłać pocztą  
na adres:  
Urząd Miasta i Gminy w Serocku 
Rynek 21 
05-140 Serock. 
Termin składania dokumentów upływa dnia 20 czerwca 2008 r. 
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym. 
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.  
Z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta i Gminy Serock zawiera umowę o pracę na okres próbny lub na czas określony a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na czas nieokreślony.  
Po upływie okresu próbnego lub po upływie pracy zawartej na czas określony, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku, Burmistrz podejmuje decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas nieokreślony. 
 
Burmistrz Miasta i Gminy Serock 
Sylwester Sokolnicki  |