Zamówienie publiczne - modernizacja nawierzchni ul. Radzymińskiej w Serocku
Numer ogłoszenia: 147464 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499.
 
·                                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni ul. Radzymińskiej w Serocku..
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Frezowanie nawierzchni bitumicnzej o pow. 720m2, roboty towarzyszące - regulacja studzienek kanalizacyjnych, układfanie nawierzchni bitumicznej 4+3cm, oznakowanie pionowe.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.11.2007.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
·                                 Informacja na temat wadium: 1500.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
·                                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej,
- udziela co najmniej trzy lata rękojmi.
Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert.
·                                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz,
2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 do siwz.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat ( jeżeli firma istnieje krócej, to w tym okresie) co najmniej jednej roboty polegającej na pracach związanych
z przebudową, remontem lub budową drogi o wartości min. 100 000 zł brutto- zał. nr 3. W wykazie tym należy wskazać zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością.
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - zał. nr 4. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, spełniającym warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie - kierownik budowy - posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej aktualne na cały okres budowy,
7. Kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót.
8. Parafowany formularz umowy.
9. Potwierdzenie złożenia wadium.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21, 05-140 Serock lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz 20 zł brutto..
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 24 Ip..
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2007-08-22 14:02:06)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2007-08-22 14:02:27)

DRUKUJ   ZAMKNIJ