www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - Konserwacja oświetlenia drogowego


Serock: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock.

Numer ogłoszenia: 5997 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Materiały dostarczane przez konserwatora w ramach umowy:

1. Źródła światła;
2. Elementy oprawy:
Stateczniki;
Tyrystorowe układy zapłonowe;
Klosze
3. Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w skrzyni SON:
Wkładki, główki i gniazda bezpiecznikowe;
Styczniki;
Przekaźniki zmierzchowe oraz fotoelementy;
Wyłączniki;
4. Elementy linii napowietrznych:
Izolatory;
Ochronniki przepięć;
Gniazda i wkładki bezpiecznikowe;
5. Elementy linii kablowych:
Tabliczki bezpiecznikowe;
Gniazda, wkładki oraz główki bezpiecznikowe;
Drzwiczki- pokrywy wnęki bezpiecznikowej.

Czynności konserwacyjne w ramach umowy:


1. zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w obwodach sterowanych zegarami przy oświetleniu załączonym w okresie od zachodu do wschodu słońca:
- latarnie powinny zapalać się 10 min. po zachodzie słońca i gasnąć 10 min. przed wschodem słońca w następujących ciągach oświetleniowych:
1. Serock - ul. Warszawska, Pułtuska w granicach miasta,
2. Serock - ul. Nasielska w granicach miasta,
3. Serock - ul. Wyzwolenia,
4. Serock - ul. 11. Listopada, Kościuszki, Rynek,
5. Serock - ul. Zakroczymska w granicach miasta,
6. Łacha - ul. Mazowiecka,
7. Łacha, Gąsiorowo - ul. Łąkowa, Grunwaldzka,
8. Nowa Wieś, Kania Nowa, Kania Polska - ul. Łąkowa,
9. Jadwisin - ul. Szkolna i ul. Szaniawskiego,
10. Stasi Las - ul. Główna,
11. Borowa Góra, Ludwinowo Zegrzyńskie - ul. Nasielska,
12. Droga powiatowa 1802: Zegrze - Dębe oraz przez wieś Dębe,
13. Droga powiatowa 1803: Jachranka - Wola Kiełpińska,
14. Karolino - droga powiatowa od ulicy Nasielskiej do drogi krajowej 61, oraz droga gminna od skrzyżowania z drogą powiatową do ul. Długiej w Stasim Lesie,
15. Marynino - Karolino, ul. Nasielska,
16. Marynino - od drogi krajowej 62 do ulicy Nasielskiej.
- na pozostałych liniach oświetlenia zegary należy wyregulować tak, aby oświetlenie uliczne zapalało się 20 minut po zachodzie słońca i gasło 20 minut przed wschodem słońca.
Przy oświetleniu północnym oświetlenie powinno być wygaszane w godz. 23:30-4:30.
Należy zsynchronizować wszystkie zegary na terenie Miasta i Gminy Serock podlegające regulacji z dokładności do 0,5 min.

2. utrzymanie metalowych części urządzeń bez śladów korozji (wysięgniki, skrzynki SON, drzwiczki do wnęk w słupach oświetleniowych);

3. wymiana niesprawnych i uszkodzonych elementów opraw ulicznych;

4. wymiana w przypadku uszkodzenia wkładek topikowych, gniazd bezpieczników słupowych, tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych;

5. wymiana uszkodzonych elementów w skrzynkach SON:
gniazd, wkładek topikowych oraz główek bezpiecznikowych;
przekaźników zmierzchowych oraz fotoelementów;
styczników;

6. regulacja zegarów oraz czułości przekaźników zmierzchowych;

7. wyszukiwanie i usuwanie zwarć w elementach linii oświetlenia (z wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów i kompletnych opraw);

8. pionowanie pochylonych słupów oraz regulacja zwisów przewodów;

9. wycinka gałęzi pod linią napowietrzną oraz w otoczeniu opraw;

10. wykonywanie przełączeń w istniejących liniach oświetlenia na polecenie Zamawiającego;

11. zabezpieczenie uszkodzonych w wypadku zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych) elementów linii do czasu wykonania naprawy;

12. wykonanie raz w roku okresowych pomiarów: izolacji elementów linii, ochrony przeciwporażeniowej. Pomiary wykonywane będą sukcesywnie wg zatwierdzonego harmonogramu. Protokoły pomiarów wykonanych w danym miesiącu muszą być dostarczone do Referatu Inwestycji do końca tego miesiąca;

13. wykonywanie oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek sterujących zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz wypełnienie protokołów oględzin

Zakres, o którym mowa powyżej dotyczy linii oświetlenia drogowego nie będących na gwarancji. W przypadku linii podlegających gwarancji, w ramach konserwacji należy wykonywać czynności wymienione w pkt. 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 i 13 wymienionych powyżej.
Wykonawca do końca lutego 2008 roku przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram realizacji w ciągu roku pomiarów, o których mowa w pkt. 12.
Zamawiający przewiduje konieczność mycia kloszy w ciągu roku kalendarzowego. Zakres usługi mycia kloszy będzie określany w zależności od potrzeb i zlecany w formie protokołu zadań dodatkowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.)
- nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.)
- złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej,
Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert.
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu, które nie dotrzymują jakichkolwiek wymagań określonych w SIWZ - brak dokumentu, nieodpowiednia forma dokumentu, oświadczenia lub załącznika, niedotrzymanie terminu wykonania zadania, okresu rękojmi, czy terminu związania oferty - zostaną odrzucone, bądź wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną wykluczeni.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty,
2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym tym okresie realizacji co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu konserwacji, remontu lub budowie linii energetycznych lub oświetleniowych o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały zrealizowane z należytą starannością.
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami specjalistycznymi - podnośnikiem. spełniającymi warunki określone w punkcie poniżej W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami specjalnymi.
10. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. W wykazie tym należy wskazać, że wykonawca dysponuje podnośnikiem min. PMH 18. Do wykazu należy dołączyć kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) ważnego dowodu rejestracyjnego oraz ubezpieczenia OC i NW.
11. Parafowany formularz umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. nr 42 Cena ziwz 30 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


 

 


Wytworzył:

Udostępnił:  Agnieszka Woźniakowska (2008-01-09 11:14:20)
Ostatnio zmodyfikował:  Agnieszka Woźniakowska (2008-01-09 11:18:40)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090689