Serock: Koszenie terenów zielonych na obszarze Miasta i Gminy Serock
Numer ogłoszenia: 31158 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku , ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, faks 022 7827358.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie terenów zielonych na obszarze Miasta i Gminy Serock.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Koszenie terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych. 2. Koszenie skwerów i trawników ulicznych. 3. Koszenie placów zabaw. 4. Koszenie terenów zielonych przy przystankach autobusowych. 5. Koszenie skarp wałów. 6. Dokaszanie przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach, drzewach, krzewach, ogrodzeniach, elementach wyposażenia placów zabaw, itp. 7. Zmiatanie, zgrabianie i wywożenie skoszonej trawy z trawników, terenów zielonych, ulic, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych. 8. Zbieranie i wywożenie odpadów i zanieczyszczeń ze skoszonych terenów. 9. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Ustala się następujący zakres koszenia: a) dla terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych posiadających rowy odwadniające koszeniu podlegają obie skarpy rowu. b) dla terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych o szerokim pasie zieleni przyjmuje się szerokość koszenia całej powierzchni np. od ciągu pieszego bądź pieszo-rowerowego do pobocza drogi lub od ciągu pieszego bądź pieszo-rowerowego do ogrodzenia, itp. 11. Czas wykonania całego zakresu prac (określonego w załączniku Nr 1 do umowy), licząc od dnia rozpoczęcia robót, nie może przekroczyć dla: a) trawników, placów zabaw i skarp wałów - 3 dni roboczych, b) ciągów pieszych i pieszo-rowerowych - 3 dni roboczych, 12. Zakres koszenia terenów zielonych jak również termin rozpoczęcia, każdorazowo określi Zamawiający w formie pisemnej. 13. Termin rozpoczęcia koszenia od momentu powiadomienia faksem lub telefonicznie Wykonawcy, nie może przekraczać 2 dni roboczych. 14. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie prac zgodnie ze, sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawiającego. 15. Planowana częstotliwość koszenia: a) tereny zielone przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych, przystanki autobusowe i skarpy wałów - 6 razy w czasie obowiązywania umowy, b) trawniki - 9 razy w czasie obowiązywania umowy, c) place zabaw- 6 razy w czasie obowiązywania umowy, d) stacje wodociągowe - 4 razy w czasie obowiązywania umowy. Uwaga: Podana częstotliwość koszenia jest orientacyjna i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany zakresu prac przewidzianych do wykonania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych)..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej 3 usług, o wartości min. 25 tys. zł. (brutto) każda, odpowiadających swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. Nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) Wykaz środków technicznych jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem - minimum: 20 kosiarek konsolowych (kosy spalinowe), 5 kosiarek spalinowych pchanych o szerokości koszenia min 50 cm, 5 kosiarek spalinowych samojezdnych o szerokości koszenia min. 90 cm, 3 dmuchawy ogrodowe. 6. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z zakresem prac oraz terenem na którym będą wykonywane usługi - zał. Nr 5 do SIWZ. 7. Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej SIWZ - załącznik nr 6. B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A ppkt. 2 i 3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych pkt. 9 p-pkt. 3 lit a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C) Dokumenty wymienione wyżej powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii bądź odpisów dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nasielska 21, 05-140 Serock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:30, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy ul. Nasielska 21, 05-140 Serock pok. nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
|