Burmistrz Miasta i Gminy Serock, z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku przy ul. Rynek 21, tel. 0-22 782-88-00, fax: 0-22 782-74-99, www.serock.pl, e-mail: inwestycje@serock.pl ogłasza zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą:
Modernizacja kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Jachrance.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 45333000-0
Zakres prac obejmuje: demontaż istniejących kotłów, instalacji co, podgrzewacza co w obrębie pomieszczeń kotłowni, montaż nowych kotłów, wykonanie i montaż nowej instalacji co w obrębie pomieszczeń kotłowni, montaż nowych pomp i zabezpieczeń instalacji co, montaż podgrzewaczy cwu, dostosowanie instalacji przygotowania cwu, wykonanie i montaż instalacji wentylacyjnej kotłowni, dostosowanie instalacji elektrycznych kotłowni, dostosowanie oraz wykonanie instalacji odprowadzenia spalin w kotłowni, wykonanie i montaż nowej instalacji gazowej, prace ogólno – budowlane związane z odnowieniem pomieszczenia kotłowni, oczyszczeniem i pomalowaniem podłogi w pomieszczeniach kotłowni.
Kryteria oceny ofert:
Cena wykonania – 100 %.
Wymagany termin realizacji zamówienia – 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
Wadium – 4500 zł.
Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych.
Wykonawcę będzie obowiązywał termin związania ofertą w liczbie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Materiały zawierające specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku www.serock.pl, lub wykupić w siedzibie Urzędu w pok. Nr 42 - cena materiałów: 50 zł brutto lub też otrzymać za zaliczeniem pocztowym w tej samej cenie.
Oferty w zapieczętowanych kopertach, opatrzone pieczęcią firmową i napisem „Oferta na modernizację kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym w Jachrance” należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 24 do dnia 15.09.2006r do godz. 11:30. Publiczne odczytanie przedstawionych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu, dnia 15.09.2006r, o godz. 12:10, pok. nr 26.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r.), udzielą co najmniej trzy lata rękojmi, złożą kompletną ofertę,
Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu
i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupu oraz wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|