www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - Koszenie poboczy dróg na terenie Miasta i Gminy Serock

Serock: Koszenie poboczy dróg na terenie Miasta i Gminy Serock
Numer ogłoszenia: 31234 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku , ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, faks 022 7827358.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy dróg na terenie Miasta i Gminy Serock.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Koszenie poboczy dróg. 2. Dokaszanie przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach telekomunikacyjnych, energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach, koszenie pobocza wokół przystanków autobusowych znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia, itp. 3. Zbieranie i wywożenie odpadów i zanieczyszczeń ze skoszonych terenów. 4. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Ustala się następujący zakres koszenia: a) dla dróg nie posiadających rowów odwadniających ustala się szerokość koszenia co najmniej 1 metra pasów zieleni oraz z uwzględnieniem wymagań o których mowa w pkt. c, b) dla dróg posiadających rowy odwadniające koszeniu podlegają pobocza oraz skarpa rowów od strony jezdni drogi wraz z uwzględnieniem wymagań o których mowa w pkt.c, c) dla dróg przy których znajdują się ogrodzenia - szerokość koszenia na odcinkach z ogrodzeniami przyjmuje się od krawędzi jezdni do ogrodzenia. 6. Czas wykonania całego zakresu prac (określonego w załączniku Nr 1 do umowy w SIWZ), licząc od dnia rozpoczęcia robót, nie może przekroczyć 6 dni roboczych. 7. Zakres koszenia poboczy dróg jak również termin rozpoczęcia, każdorazowo określi Zamawiający w formie pisemnej. 8. Termin rozpoczęcia koszenia od momentu powiadomienia faksem lub telefonicznie Wykonawcy, nie może przekraczać 2 dni roboczych. 9. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie prac zgodnie ze, sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawiającego. 10. Planowana częstotliwość koszenia poboczy dróg - 3 razy w czasie obowiązywania umowy. Uwaga: Podana częstotliwość koszenia jest orientacyjna i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany w trakcie realizacji zadania zakresu prac określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy - załącznik nr 5 do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.), - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych)..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) Wykaz środków technicznych jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia - zał. Nr 3 do SIWZ. Uwaga: Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem - minimum: 2 ciągniki rolnicze, 2 kosiarki bijakowe lub rotacyjne, 5 kosiarek konsolowych (kosy spalinowe). Dodatkowo do oferty należy dołączyć kserokopie wszystkich stron dowodów rejestracyjnych ciągników z aktualnymi badaniami technicznymi. 5. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z zakresem prac oraz terenem na którym będą wykonywane usługi - zał. Nr 4 do SIWZ. 6. Parafowany przez wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej SIWZ - załącznik nr 5. B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A ppkt. 2 i 3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych pkt. 9 p-pkt. 3 lit a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C) Dokumenty wymienione wyżej powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii bądź odpisów dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nasielska 21, 05-140 Serock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:40, miejsce: ul. Nasielska 21, 05-140 Serock pok. nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2009-02-18 16:40:15)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2009-02-18 16:43:06)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090927