www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie publiczne - Bieżące utrzymanie terenów przyległych do Zalewu Zegrzyńskiego oraz szlaków dydaktycznych krajoznawczo-turystycznych w 2010 roku

Numer ogłoszenia: 158497 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów przyległych do Zalewu Zegrzyńskiego oraz szlaków dydaktycznych krajoznawczo-turystycznych w 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie wybrzeży: - w obrębie mostu i drogi wojewódzkiej nr 621 w Dębem oraz wzdłuż Narwi do granicy z gminą Pomiechówek, - wzdłuż Zalewu Zegrzyńskiego, na odcinku od ul. Portowej w Izbicy do ostatniej działki znajdującej się na tyłach poligonu w Skubiance, - w obrębie mostu, drogi krajowej nr 61, grobelki oraz wzdłuż Zalewu Zegrzyńskiego, oczka wodnego, parkingu oraz na wysokości osiedla mieszkaniowego w Zegrzu Północnym, gm. Serock, do Ośrodka Sportów Wodnych Polonez, - na ul. Szaniawskiego (od kiosku do Ośrodka PTTK), w obrębie Wąwozu Szaniawskiego w Jadwisinie oraz nabrzeże Zalewu Zegrzyńskiego tj. od Ośrodka DOLOMIT w Jadwisinie do ulicy Rybaki w Serocku, - nadbrzeże od ul. Retmańskiej w Serocku do ul. Na Skarpie w Wierzbicy, - w obrębie mostu w miejscowości Wierzbica oraz wałów przeciwpowodziowych na odcinku od mostu w Wierzbicy przez Łachę, do granicy gminy w Gąsiorowie, - w miejscowościach: Kania Polska, Kania Nowa, Cupel gm. Serock na odcinku od przepompowni w Kani Polskiej do przepompowni w miejscowości Cupel. - w miejscowościach: Cupel - Łacha, gm. Serock w obrębie wałów przeciwpowodziowych na odcinku od przepompowni w Cuplu do dzikiej plaży w Łasze. Uwaga: 1. Sprzątanie wybrzeży odbywać się będzie 2 razy w tygodniu w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec i sierpień, a w pozostałych miesiącach 1 raz w tygodniu. 2. Sprzątanie obejmuje zbiórkę zanieczyszczeń pływających przy brzegu Zalewu Zegrzyńskiego, rzeki Narwi i Bugu oraz tereny rozciągające się od brzegu do ogrodzeń posesji, a w przypadku ich braku do wierzchołka skarpy lub innych barier występujących w terenie. 3. Tereny przeznaczone do sprzątania zostały oznaczone na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, kolorem pomarańczowym. 2. Sprzątanie szlaków dydaktycznych krajoznawczo-turystycznych: - szlak turystyczny pułtuski - czarny od początku kompleksu leśnego w Izbicy liniami leśnymi do Gut do drogi powiatowej nr 1801W w Zabłociu, - szlak turystyczny serocki - żółty od kiosku w Jadwisinie przez Jadwisin do Borowej Góry, przez Dosin, do drogi krajowej nr 61 w Zegrzu oraz początku kompleksu leśnego w Jachrance przez Wolę Smolaną do drogi wojewódzkiej 622, następnie Marynino, ul. Moczydło w Serocku do drogi krajowej 61 w Wierzbicy, - szlak turystyczny wschodni - niebieski od mostu w Łasze do przepompowni w Cuplu następnie do przepompowni w Kani Polskiej, drogi krajowej nr 62, dalej do Gąsiorowa, w Łasze, ul. Mazowiecką do początku mostu. Uwaga: 1. Sprzątanie szlaków odbywać się będzie 1 raz w miesiącu. 2. Sprzątanie obejmuje zbiórkę zanieczyszczeń znajdujących się w granicach ścieżek rowerowych (chodnik, droga, wał itp.) oraz w obrębie terenów przylegających do szlaków, na które podróżujący wyrzucili swoje odpady. 3. Tereny przeznaczone do sprzątania zostały oznaczone na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, kolorem żółtym. 3. Bieżące utrzymanie ścieżki pieszo-rowerowej Wierzbica-Serock-Jadwisin: - opróżnianie 19 koszy znajdujących się na terenie w/w ścieżki, - pielęgnacja zieleni (przycinanie wchodzących w światło ścieżki gałęzi drzew, krzewów, usuwanie przeszkód w postaci wykrotów i wiatrołomów), - grabienie i zbieranie liści z terenu ścieżki na szerokości pomiędzy pasami zieleni lub ogrodzeniami, balustradami, hangarami itp., a w otwartym terenie nie mniej niż 3 m. Uwaga: - grabienie liści należy przeprowadzić 2 razy w roku (wiosną i jesienią). 4. Bieżące utrzymanie małej architektury na ścieżce pieszo-rowerowej Wierzbica-Serock-Jadwisin: - naprawa lub uzupełnianie zniszczonych zadaszeń wypoczynkowych, stolików, ławek, palisad i balustrad drewnianych, koszy na odpady, barierek metalowych itp. (oprócz oznakowania). W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - ponoszenie kosztów utylizacji odpadów na składowiskach odpadów oraz posiadanie i okazywanie na każde żądanie pracowników Referatu Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, rachunków za ich przekazanie, - postępowanie zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, o odpadach oraz o ochronie przyrody, - postępowanie zgodnie ze sztuką ogrodniczą, przestrzegając przepisów BHP, p.poż. i sanitarnych. - zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu umowy odpowiedniego sprzętu i materiałów do wykonania przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.61.00.00-6, 90.68.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, - wykażą, że dysponują odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz sprzętem. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do siwz, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem wykonywanych prac - załącznik nr 4 do siwz. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9 składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9 ppkt. 2-3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna, - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Dokumenty wymienione w ppkt. 3 i 5 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 9 ppkt. 3 lit. a), b) i d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (dokument ten powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 9 ppkt. 3 lit.c): - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2009-09-17 13:55:06)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2009-09-17 13:55:50)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1091031