www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Zamówienie na budowę drogi i chodnika w ul. Polnej w Serocku

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 211 z dnia 16.08.2006

POZYCJA 41588

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Serock: budowa drogi i chodnika w ul. Polnej w Serocku

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto i Gmina Serock, do kontaktów: Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499, e-mail: umg@serock.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.serock.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Marek Bąbolski, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 782 88 17, fax 0-22 782 74 99, e-mail: inwestcyje@serock.pl, www.serock.pl.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi i chodnika w ul. Polnej w Serocku.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Serock, ul. Polna.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

- budowę jezdni z kostki betonowej o gr. 8 cm., szerokość jezdni 6m, łączna powierzchnia 1782 m²,

- budowa chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm, szerokść chodnika 2m, łączna powierzchnia 472 m²,

- budowa zjazdów indwywidualnych, 4 szt. o łącznej powierzchni 202 m²,

- przebudowę odcinka linii telefonicznej o długości 66,5 mb,

- przebudowę gazociągu ulicznego z przyłączami średniego ciśnienia do budynków mieszkalnych w ul. Polnej na trasie budowanej drogi

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje:

- budowę jezdni z kostki betonowej o gr. 8 cm., szerokość jezdni 6m, łączna powierzchnia 1782 m²,

- budowa chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm, szerokść chodnika 2m, łączna powierzchnia 472 m²,

- budowa zjazdów indwywidualnych, 4 szt. o łącznej powierzchni 202 m²,

- przebudowę odcinka linii telefonicznej o długości 66,5 mb,

- przebudowę gazociągu ulicznego z przyłączami średniego ciśnienia do budynków mieszkalnych w ul. Polnej na trasie budowanej drogi.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 4000

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.)

- udzielą co najmniej trzy lata rękojmi,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełniania bądź nie spełniania warunków. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej 2 robót drogowych o wartości minimum 100 000 zł brutto każda. W wykazie tym należy wskazać dokładny zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie,

4.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych do prowadzenia robót drogowych, oraz kierownikami robót branżowych odpowiadających za przebudowę gazu oraz linii telefonicznej, spełniającymi warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.

5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

6.Kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót.

7.Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej siwz.

8.Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.

Opłata: 30 Waluta PLN.

Warunki i sposób płatności: Osobiście w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym..

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 11:30.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, Ip. pok. nr 26.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2006-08-16 13:52:29)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2006-08-16 13:53:19)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090804