Zamówienie publiczne - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę wodociągu w Serocku ul. Pułtuska do Wierzbicy |
Numer ogłoszenia: 148519 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, fax 022 7827499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę wodociągu w Serocku ul. Pułtuska do Wierzbicy.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - przygotowanie wniosku o uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji przedmiotowej inwestycji; wypis na podstawie przygotowanego wniosku uzyskuje Zamawiający i przekazuje go Wykonawcy projektu, - uzyskanie aktualnych map dla celów projektowych w zakresie przedmiotowej inwestycji; około 2,8 km, około 80 przełączeń istniejących odgałęzień, tj. przyłączy wodociągowych do posesji oraz wodociągów w drogi wewnętrzne zlokalizowanych po obu stronach ulicy (należy uwzględnić wszystkie istniejące wcinki w wodociąg nawet w przypadku gdyby było ich więcej), - przygotowanie wniosku o uzyskanie wypisu z rejestru ewidencji gruntów na działki zlokalizowane w obrębie projektu, - uzgodnienie trasy wodociągu z Zamawiającym, -uzyskanie, na podstawie upoważnienia Zamawiającego, zgód od właściwych zarządców dróg na umieszczenie projektowanego wodociągu w pasie drogowym. Wodociąg w 90% zlokalizowany jest w pasie drogi krajowej Nr 61, gdzie zarządcą drogi jest GDDKiA, ul. Mińska 25 w Warszawie, pozostała część wodociągu do przebudowy zlokalizowana w pasie dróg gminnych, - uwzględnienie przy projektowaniu sieci wodociągowych rozwiązania projektowe usunięcia kolizji z istniejąca siecią wodociągową wykonane na zlecenie GDDKiA w roku 2007. Kopia planu zagospodarowania w załączeniu, projekty do wglądu w Komunalnym Zakładzie Budżetowym ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, - uzyskanie zgód właścicieli posesji na których ewentualnie może przebiegać inwestycja, Do zgody takiej należy dołączyć szkic sytuacyjny z lokalizacją sieci i z podpisem właściciela. - uzgodnienie trasy przewodów w Powiatowym Zakładzie Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Urządzeń Inżynieryjnych w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11, - opracowanie 1 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego w oparciu o przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. (Dz.U. z 2004 Nr 130 poz. 1389), - opracowanie 1 egz. przedmiaru robót, pozwalającego na opracowanie dokładnej oferty przez wykonawcę robót budowlanych - opracowanie 1 egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - opracowanie 5 egzemplarzy projektu budowlano-wykonawczego na podstawie warunków technicznych wydanych przez KZB w Serocku, ul. Nasielska 21, spełniającego szczegółowe wymagania określone w ustawie - Prawo budowlane i w Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U z 2003r Nr 120 poz. 1133), oraz Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z 2004r. Nr 202, poz. 2072, dla każdego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę oddzielnie, - przygotowanie wniosków wraz z oświadczeniem o dysponowaniu nieruchomościami na cele budowlane o uzyskanie pozwolenia na budowę. Na podstawie tak przygotowanych wniosków o pozwolenia na budowę występuje Zamawiający. - przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - uzgodnienie projektów z KZB w Serocku, ul. Nasielska 21. Uwaga! 1. Pełną dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również w formie elektronicznej na nośniku CD, lub innym spełniającym te same funkcje, w takim formacie, aby niemożliwe było dokonywanie zmian w plikach i rysunkach. 2. Ze względu na lokalizację wodociągów(droga krajowa, droga gminna) będzie konieczne uzyskanie dwóch niezależnych pozwoleń na budowę. Wykonawca ma zatem obowiązek do opracowania pod każde pozwolenie po 5 egz. projektów. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 42.. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok.Nr 24.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |
Wytworzył: Udostępnił: Bożena Kaczmarczyk (2008-07-03 09:34:47) Ostatnio zmodyfikował: Bożena Kaczmarczyk (2008-07-03 09:35:21) |
DRUKUJ ![]() |