Serock: Demontaż, odbiór, zabezpieczenie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 88103 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, odbiór, zabezpieczenie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych, położonych na terenie Miasta i Gminy Serock: a) demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych, b) odbiór składowanych luzem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych. c) całkowita wartość zamówienia - do kwoty 50 000,00 zł brutto. Uwaga: szacuje się, że procentowy udział demontażu pokryć dachowych, w stosunku do odbioru składowanych luzem wyrobów zawierających azbest - wynosić będzie ok. 15% całkowitej wartości zamówienia. 2. Inne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest, w sposób uwzględniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) z budynków na terenie Miasta i Gminy Serock, b) zważenie pozyskanych odpadów z poszczególnych posesji i udokumentowanie masy (ciężaru) tych odpadów, c) transport odpadów prowadzony przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, d) składowanie odpadów zawierających azbest na składowisku posiadającym zezwolenie na składowanie tego rodzaju odpadów niebezpiecznych. e) Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do usunięcia. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) bezpośrednie kontaktowanie się z właścicielami posesji, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do demontażu lub odbioru w celu uzgodnienia terminu oraz zasad wykonania usługi, według kolejności na otrzymanej liście, b) przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej, a także z terenu prac, zgłoszenie tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, zgodnie z § 6 ust. 2 w/w rozporządzenia, c) zapewnienie odpowiedniej organizacji i zabezpieczenia placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po przeprowadzonych pracach, d) wystawianie dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów od właścicieli nieruchomości oraz przekazanie ich na składowisko odpadów niebezpiecznych (karty przekazania odpadów), e) wystawienie dokumentu stwierdzającego rzetelne wykonanie prac oraz oczyszczenie terenu z azbestu, f) ochrony danych osobowych zawartych w wykazie nieruchomości. Dane zawarte w wykazie nieruchomości Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). g) poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody wyrządzone podczas realizacji niniejszego zamówienia lub niedopełnienia należnych obowiązków, nałożonych przepisami prawa w tym zakresie. UWAGA: Ilość odpadów podana w wykazie nieruchomości może ulec zmianie z powodu nieprecyzyjnego oszacowania odpadów w (m2 lub ton) przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości. Zmianie może również ulec liczba osób podana w wykazie z powodu rezygnacji posiadaczy odpadów lub z powodu niewykorzystania limitu kwotowego (50 tys. zł brutto), poprzez dodanie wniosków kolejnych posiadaczy odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- decyzję marszałka województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami. - zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych, - umowę na utylizację odpadów zawierających azbest (z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów niebezpiecznych), - zestawienie ofertowo-cenowe przedmiotu zamówienia, wg. załącznika nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. Nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie