Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21,
05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022
7827499.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja
oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Materiały
dostarczane przez konserwatora w ramach umowy:
1. Źródła
światła;
2. Elementy oprawy:
Stateczniki;
Tyrystorowe układy
zapłonowe;
Klosze
3. Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w
skrzyni SON:
Wkładki, główki i gniazda
bezpiecznikowe;
Styczniki;
Przekaźniki zmierzchowe oraz
fotoelementy;
Wyłączniki;
4. Elementy linii
napowietrznych:
Izolatory;
Ochronniki przepięć;
Gniazda i wkładki
bezpiecznikowe;
5. Elementy linii kablowych:
Tabliczki
bezpiecznikowe;
Gniazda, wkładki oraz główki
bezpiecznikowe;
Drzwiczki- pokrywy wnęki bezpiecznikowej.
Czynności konserwacyjne w ramach umowy:
1. zapewnienie
świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w obwodach sterowanych zegarami
przy oświetleniu załączonym w okresie od zachodu do wschodu słońca:
-
latarnie powinny zapalać się 10 min. po zachodzie słońca i gasnąć 10 min.
przed wschodem słońca w następujących ciągach oświetleniowych:
1.
Serock - ul. Warszawska, Pułtuska w granicach miasta,
2. Serock - ul.
Nasielska w granicach miasta,
3. Serock - ul. Wyzwolenia,
4. Serock
- ul. 11. Listopada, Kościuszki, Rynek,
5. Serock - ul. Zakroczymska w
granicach miasta,
6. Łacha - ul. Mazowiecka,
7. Łacha, Gąsiorowo -
ul. Łąkowa, Grunwaldzka,
8. Nowa Wieś, Kania Nowa, Kania Polska - ul.
Łąkowa,
9. Jadwisin - ul. Szkolna i ul. Szaniawskiego,
10. Stasi Las
- ul. Główna,
11. Borowa Góra, Ludwinowo Zegrzyńskie - ul.
Nasielska,
12. Droga powiatowa 1802: Zegrze - Dębe oraz przez wieś
Dębe,
13. Droga powiatowa 1803: Jachranka - Wola Kiełpińska,
14.
Karolino - droga powiatowa od ulicy Nasielskiej do drogi krajowej 61, oraz
droga gminna od skrzyżowania z drogą powiatową do ul. Długiej w Stasim
Lesie,
15. Marynino - Karolino, ul. Nasielska,
16. Marynino - od
drogi krajowej 62 do ulicy Nasielskiej.
- na pozostałych liniach
oświetlenia zegary należy wyregulować tak, aby oświetlenie uliczne
zapalało się 20 minut po zachodzie słońca i gasło 20 minut przed wschodem
słońca.
Przy oświetleniu północnym oświetlenie powinno być wygaszane w
godz. 23:30-4:30.
Należy zsynchronizować wszystkie zegary na terenie
Miasta i Gminy Serock podlegające regulacji z dokładności do 0,5
min.
2. utrzymanie metalowych części urządzeń bez śladów korozji
(wysięgniki, skrzynki SON, drzwiczki do wnęk w słupach
oświetleniowych);
3. wymiana niesprawnych i uszkodzonych elementów
opraw ulicznych;
4. wymiana w przypadku uszkodzenia wkładek
topikowych, gniazd bezpieczników słupowych, tabliczek bezpiecznikowych w
słupach oświetleniowych;
5. wymiana uszkodzonych elementów w
skrzynkach SON:
gniazd, wkładek topikowych oraz główek
bezpiecznikowych;
przekaźników zmierzchowych oraz
fotoelementów;
styczników;
6. regulacja zegarów oraz czułości
przekaźników zmierzchowych;
7. wyszukiwanie i usuwanie zwarć w
elementach linii oświetlenia (z wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów i
kompletnych opraw);
8. pionowanie pochylonych słupów oraz regulacja
zwisów przewodów;
9. wycinka gałęzi pod linią napowietrzną oraz w
otoczeniu opraw;
10. wykonywanie przełączeń w istniejących liniach
oświetlenia na polecenie Zamawiającego;
11. zabezpieczenie
uszkodzonych w wypadku zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych) elementów
linii do czasu wykonania naprawy;
12. wykonanie raz w roku
okresowych pomiarów: izolacji elementów linii, ochrony
przeciwporażeniowej. Pomiary wykonywane będą sukcesywnie wg zatwierdzonego
harmonogramu. Protokoły pomiarów wykonanych w danym miesiącu muszą być
dostarczone do Referatu Inwestycji do końca tego miesiąca;
13.
wykonywanie oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek
sterujących zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz wypełnienie protokołów
oględzin
Zakres, o którym mowa powyżej dotyczy linii oświetlenia
drogowego nie będących na gwarancji. W przypadku linii podlegających
gwarancji, w ramach konserwacji należy wykonywać czynności wymienione w
pkt. 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 i 13 wymienionych powyżej.
Wykonawca do
końca lutego 2008 roku przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu
harmonogram realizacji w ciągu roku pomiarów, o których mowa w pkt.
12.
Zamawiający przewiduje konieczność mycia kloszy w ciągu roku
kalendarzowego. Zakres usługi mycia kloszy będzie określany w zależności
od potrzeb i zlecany w formie protokołu zadań dodatkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać
udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22
Prawa zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze
zm.)
- nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.)
- złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie
poniżej,
Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez
szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert.
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu, które nie dotrzymują
jakichkolwiek wymagań określonych w SIWZ - brak dokumentu,
nieodpowiednia forma dokumentu, oświadczenia lub załącznika,
niedotrzymanie terminu wykonania zadania, okresu rękojmi, czy terminu
związania oferty - zostaną odrzucone, bądź wykonawcy, którzy złożyli
oferty zostaną wykluczeni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty,
2.
Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
4. Aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składnia ofert,
6. Aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym tym okresie realizacji
co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu konserwacji, remontu
lub budowie linii energetycznych lub oświetleniowych o wartości co
najmniej 80 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że zostały zrealizowane z należytą starannością.
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami
budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz osobą
posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami
specjalistycznymi - podnośnikiem. spełniającymi warunki określone w
punkcie poniżej W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre
części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym
załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i
ich wartość.
9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą
wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz
posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej oraz posiadają odpowiednie uprawnienia do
kierowania pojazdami specjalnymi.
10. Wykazu niezbędnych do wykonania
zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. W wykazie tym
należy wskazać, że wykonawca dysponuje podnośnikiem min. PMH 18. Do
wykazu należy dołączyć kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę) ważnego dowodu rejestracyjnego oraz ubezpieczenia OC i
NW.
11. Parafowany formularz umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok.
nr 42 Cena ziwz 30 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd
Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).