www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Piątek 06.04.2012

stań ze stoiskiem na Święcie Patrona Serocka św. Wojciecha

Urząd Miasta i Gminy w Serocku z siedzibą w Serocku, Rynek 21, (0-22) 782-75-88 zawiadamia, że przyjmuje oferty na prowadzenie małej gastronomii w dniu 23 kwietnia 2005 r. z okazji Święta Patrona Serocka  Św. Wojciecha. 
Oferta powinna zawierać:
- propozycję prowadzenia profesjonalnego stoiska gastronomicznego
o estetycznym wyglądzie
na co najmniej 250 miejsc siedzących przy stolikach z parasolami,
- zakres i ceny proponowanych potraw i napojów,
- propozycję wysokości kwoty za wyłączną obsługę festynu pod kątem gastronomicznym,
- zapewnienie, że cena potraw i napojów zostanie utrzymana do końca trwania festynu,
- zapewnienie uporządkowania miejsca po prowadzonej działalności gastronomicznej,
- zapewnienie dostosowania stoiska do wymogów sanitarno
- epidemiologicznych.


Oferty należy składać w terminie do 10 kwietnia 2005 r. do godz. 13.00 w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 15.00.

Urząd Miasta i Gminy w Serocku zaprasza wszystkie instytucje
i przedsiębiorców zainteresowanych prezentacją swojej działalności
i prowadzeniem punktów handlowych podczas festynu z okazji Święta Patrona Serocka Św. Wojciecha w dniu 23 kwietnia 2005 roku.
Wszyscy zainteresowani winni uzyskać pisemną zgodę z Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.

Warunkiem uzyskania zgody na prowadzenie punktu handlowego jest:
- określenie rodzaju prezentowanego asortymentu
na stoisku,
- określenie powierzchni niezbędnej na ustawienie stoiska handlowego,
- przedłożenie zdjęcia stoiska,
- przedłożenie kopii zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej (dot. przedsiębiorców spoza gminy Serock),
- dokonanie wpłaty przed festynem.

Informacji w tej sprawie udziela kierownik Referatu Spraw Obywatelskich i Lokalowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku (pokój nr 2).


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2006-07-28 13:29:48)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2006-07-28 13:30:01)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1089069