www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Obsługi Rady Miejskiej i Spraw Prawnych

Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21, 05-140 Serock
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
– Kierownik Referatu Obsługi Rady Miejskiej i Spraw Prawnych

I. Wymiar etatu: pełen etat,
II. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe,
3. minimum 3 lata stażu pracy lub minimum 3 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku,
4. nieposzlakowana opinia,
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
III. Predyspozycje i umiejętności dodatkowe:
1. preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
2. preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
3. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
4. znajomość regulacji prawnych za zakresu: samorządu terytorialnego, w szczególności postępowania administracyjnego, finansów publicznych, podatków, prawa cywilnego, postępowania cywilnego, postępowania egzekucyjnego, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska, zamówień publicznych,
5. zdolności organizacyjne, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętności kierowania zespołem, dokładność w rozpatrywaniu spraw, odpowiedzialność.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie pracą referatu,
2. wykonywanie zadań wynikających z zakresu działania referatu, określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu, (regulamin organizacyjny dostępny na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl),
3. zapewnienie obsługi merytoryczno-prawnej organów gminy, urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
4. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
5. opiniowanie i przygotowywanie projektów umów,
6. współpraca z radcą prawnym urzędu,
7. koordynowanie wykonywania obsługi kancelaryjno-biurowej Rady Miejskiej.
V. Wymagane dokumenty:
1. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
3. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub zaświadczenie potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
5. kopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy
o pracę ubiega się mężczyzna,
6. kopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego*
7. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, *
8. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
9. podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)*

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Obsługi Rady Miejskiej i Spraw Prawnych należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku
pok. nr 24 lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21
05-140 Serock.

Termin składania dokumentów upływa dnia 20.04.2010 r.
* Druki oświadczeń są do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Serocku www.bip.serock.pl

druk oświadczenia - pobierz

Burmistrz Miasta i Gminy Serock
Sylwester Sokolnicki
 


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2010-04-06 15:37:50)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2010-04-06 15:48:04)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090825