www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej

Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21, 05-140 Serock
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej

I. Wymiar etatu: ½ etatu,
II. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe,
3. nieposzlakowana opinia,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
III. Predyspozycje i umiejętności dodatkowe:
1. preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
2. preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
3. znajomość zasad funkcjonowania samorządu.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. czynności organizacyjne związane z przygotowywaniem posiedzeń komisji i sesji Rady Miejskiej,
2. opracowywanie projektów uchwał w zakresie działania referatu,
3. protokołowanie posiedzeń komisji i sesji Rady Miejskiej,
4. prowadzenie rejestrów uchwał Rady Miejskiej, wniosków i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych.
V. Wymagane dokumenty:
1. curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
4. kopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
5. kopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego*
6. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, *
7. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
8. podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)*

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku pok. nr 24 lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21
05-140 Serock.

Termin składania dokumentów upływa dnia 20.09.2010 r.
* Druki oświadczeń są do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Serocku www.bip.serock.pl
 

druk oświadczenia - pobierz

 


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2010-09-10 14:07:21)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2010-09-10 14:10:56)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1090834