PRI 341-26-1/06
O G Ł O S Z E N I E
Gmina Miasto i Gmina Serock, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Serock z siedzibą w miejscowości 05-140 Serock, Rynek 21, tel. 0-22 782-88-00, fax: 0-22 782-74-99 ogłasza zamówienie publiczne pod nazwą:
Modernizacja budynku OSP w Serocku z adaptacją na działalność kulturalną – wyposażenie.
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Zakres prac obejmuje: 1. Zakup i montaż zasłon (6szt.) i fartuchów (3 szt.) scenicznych wraz z szynami montażowymi, CPV: 17215100-3, 2. Stelaże do mocowania dekoracji wykonane z rurek metalowych o śr. 20mm, wykonanych ze stali nierdzewnej zabezpieczonej antykorozyjnie montowane pod sufitem podwieszanym o długości 10 mb – 2 szt. 3. Zakup wraz z montażem i instalacją systemu nagłośnienia konferencyjnego 1 kpl, CPV: 32342000-2 4. Zakup i montaż ekranu projekcyjnego – 1 szt. CPV: 32340000-8, 5. Zakup i montaż rolet okiennych – 6 szt. CPV: 28815310-4 6. Zakup i montaż krzeseł – 120 szt. CPV: 36115000-0.
Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 Nr 19 poz. 177 ze zm.).
Kryteria oceny ofert: Cena wykonania – 100 %. Wymagany termin realizacji zamówienia – 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. Wadium – nie dotyczy. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych. Wykonawcę będzie obowiązywał termin związania ofertą w liczbie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Materiały zawierające specyfikację istotnych warunków zamówienia można wykupić w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. Nr 54 - cena formularza: 20 zł brutto lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Oferty w zapieczętowanych kopertach, opatrzone pieczęcią firmową i napisem „Oferta na modernizację budynku OSP w Serocku z adaptacją na działalność kulturalną – wyposażenie. ” należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 24 do dnia 21.04.2006 do godz. 11:30. Publiczne odczytanie przedstawionych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu, dnia 21.04.2006r, o godz. 12:10, pok. nr 26.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.), złożą kompletną ofertę, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa.
|