www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Piątek 06.04.2012

zamówienie publiczne pn.

Gmina  Miasto i Gmina  Serock,  reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Serock z siedzibą w miejscowości 05-140 Serock,  Rynek 21, tel. 0-22 782-88-00, fax: 0-22 782-74-99  ogłasza zamówienie publiczne pod nazwą:

Modernizacja budynku OSP w Serocku
z adaptacją na działalność kulturalną – wyposażenie.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Zakres prac obejmuje:
1. Zakup i montaż zasłon (6szt.) i fartuchów (3 szt.)  scenicznych wraz z szynami montażowymi, CPV: 17215100-3,
2. Stelaże do mocowania dekoracji wykonane z rurek metalowych o śr. 20mm, wykonanych ze stali nierdzewnej zabezpieczonej antykorozyjnie montowane pod sufitem podwieszanym o długości 10 mb – 2 szt.
3. Zasłony dwuczęściowe (o wym. 4x2,30 i 1,5x2,30) na drzwi wejściowe z materiału i w kolorze jak zasłony sceniczne wraz z szyną montażową w kształcie półkola – 2 kpl. 
4. Zakup wraz z montażem i instalacją systemu nagłośnienia konferencyjnego 1 kpl, CPV: 32342000-2
5. Zakup i montaż ekranu projekcyjnego – 1 szt. CPV: 32340000-8,
6. Zakup i dostawa projektora multimedialnego- 1 szt. CPV: 33445200-3
7. Zakup i dostawa monitorów scenicznych – 4 szt, CPV: 32342000-2
8. Zakup i dostawa zestawów głośnikowych wraz z niezbędnym okablowaniem- 2+2 szt. CPV: 32342000-2
9. Zakup i dostawa wzmacniacza mocy i rack-a – 2 szt. CPV: 32343000-9
10. Zakup i montaż rolet okiennych – 6 szt. CPV: 28815310-4
11. Zakup i dostawa krzeseł – 120 szt. CPV: 36115000-0
Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 Nr 19 poz. 177 ze zm.).

Kryteria oceny ofert:
Cena wykonania – 100 %.
Wymagany  termin realizacji zamówienia –  1 miesiąc  od dnia podpisania umowy.
Wadium – nie dotyczy.
Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych.
Wykonawcę będzie obowiązywał termin związania ofertą w liczbie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Materiały zawierające specyfikację istotnych warunków zamówienia można wykupić w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. Nr 54 - cena formularza: 20 zł brutto lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.

Oferty w zapieczętowanych kopertach, opatrzone pieczęcią firmową i napisem „Oferta na modernizację budynku OSP w Serocku z adaptacją na działalność kulturalną – wyposażenie. ”należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 24  do dnia 24.03.2006  do godz. 11:30.
Publiczne odczytanie przedstawionych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu, dnia 24.03.2006r, o godz. 12:00, pok. nr 26.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.), złożą kompletną ofertę.
Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa.


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2006-07-27 16:36:08)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2006-07-27 16:36:20)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1088928