Burmistrz Miasta i Gminy Serock, z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku przy ul. Rynek 21, tel. 0-22 782-88-05, fax: 0-22 782-74-99 ogłasza zamówienie publiczne pod nazwą:
Budowa zatoki autobusowej i chodnika w Skubiance.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 452333000-9 Zakres prac obejmuje: budowę chodnika, zjazdu, zatoki autobusowej. Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 Nr 19 poz. 177 ze zm.).
Kryteria oceny ofert: Cena wykonania – 100 %. Wymagany termin realizacji zamówienia – 1 miesiąc od dnia wprowadzenia na budowę. Wadium – nie dotyczy. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych. Wykonawcę będzie obowiązywał termin związania ofertą w liczbie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Materiały zawierające specyfikację istotnych warunków zamówienia można wykupić w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. Nr 54 - cena formularza: 20 zł brutto lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Oferty w zapieczętowanych kopertach, opatrzone pieczęcią firmową i napisem „Oferta na budowę zatoki autobusowej w Skubiance” należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 24 do dnia 23.06.2006r do godz. 11:30. Publiczne odczytanie przedstawionych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu, dnia 23.06.2006r, o godz. 12:10, pok. nr 26.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r.), udzielą co najmniej trzy lata rękojmi, złożą kompletną ofertę, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium spełnia / niespełnia warunki udziału w postępowaniu. Z wykonawcą, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu i zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa.
|