www.bip.gov.pl

Miasto i Gmina Serock

Sobota 07.04.2012

Konkurs ofert na rozbiórkę budynku położonego w Serocku

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SEROCK
OGŁASZA KONKURS OFERT

na rozbiórkę budynku położonego w Serocku
(budynek byłej hali sportowej PILAWA o wym.26m x 11m, drewniany, usytuowany obok stadionu sportowego w Serocku).

Budynek powinien być rozebrany, plac uprzątnięty, a gruz i  fundamenty wywiezione, zagospodarowane we własnym zakresie.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie pisemnej oferty, w której należy zawrzeć następujące informacje:
• imię i nazwisko, adres oferenta,
• termin rozbiórki, nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy,
• oferowaną cenę za materiały uzyskane z rozbiórki,
• zobowiązanie do wpłacenia w dniu podpisania umowy kaucji w wysokości 2.000 zł.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia  15 marca 2007r. w sekretariacie  Urzędu Miasta i Gminy w Serocku (pok.nr 24) z napisem na kopercie „Oferta na rozbiórkę”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 marca 2007 r. o godz. 12.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku pokój nr 26.
Ustaloną cenę za materiały uzyskane z rozbiórki należy wpłacić w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru wykonanych prac rozbiórkowych, potwierdzającego uprzątnięcie terenu bez zastrzeżeń.
Osoba wybrana do przeprowadzenia rozbiórki zobowiązana będzie do wpłacenia w dniu podpisania umowy w kasie Urzędu kaucji w wysokości 2.000 zł zabezpieczającej uprzątnięcie placu po rozbiórce.
Kaucja zostanie zwrócona wykonawcy w dniu podpisania protokółu odbioru wykonanych prac rozbiórkowych bez zastrzeżeń.
Dodatkowych informacji udziela Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Budownictwa pokój 52 lub 50, tel. (022) 782-88-31, 782-88-28.


Wytworzył:

Udostępnił:  Bożena Kaczmarczyk (2007-02-26 12:34:02)
Ostatnio zmodyfikował:  Bożena Kaczmarczyk (2007-02-26 12:37:14)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 1089334