Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21,
05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022
7827499.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa
i rozbudowa pełnowymiarowego boiska sportowego przy Zespole Szkół w Woli
Kiełpińskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozbudowę boiska
wielofunkcyjnego o nawierzchni trawiastej wraz z modernizacją ogrodzeń i
urządzeń terenów otaczających, bieżni, instalacji nawodnieniowej.
Parametry projektowanych obiektów: 1. boisko do piłki nożnej -
94x48 z nawierzchnią z trawy naturalnej, 2. bieżnia 100m nawierzchnia
poliuretanowa, 3. zeskocznia - 9,05x3,71m, piasek, 4. boisko do
siatkówki plażowej o wym. 18x9m, nawierzchnia- piasek, instalacja
nawodnieniowa i odwodnieniowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy
zł)
2) Wadium można wnieść w następujących formach: -
pieniądzu, - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji
ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których
mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109,
poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na niżej podany rachunek:
Bank Inicjatyw Społeczno -
Ekonomicznych S.A. Oddział w Serocku 53 1370 1066 0000 1804 4036
5200 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy -
Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert.
Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert,
oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez
zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze
określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza,
to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim
wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na
wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty
tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert.
4)
Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych
w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać
udział wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22
Prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst.
art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - złożą kompletną
ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, - udziela co
najmniej trzy lata rękojmi. Zamawiający będzie oceniał spełnianie
warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych
ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich
uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo
zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik
nr 1 do siwz,
2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
- Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 do siwz, 3. W celu
potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na
podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a) aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia
ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. W celu
potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem
oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli firma istnieje
krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej dwóch zakończonych
budów obiektu budowlanego - sportowego (boiska, korty, itp.) jako
generalny wykonawca o wartości . W wykazie tym należy wskazać dokładny
zakres zamówienia, termin realizacji, zamawiającego, wartość oraz
dołączyć do każdego z wymienionych robót dokumenty potwierdzające, że
prace te zostały wykonane należycie,
b) wykaz osób i podmiotów,
które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać
że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach
zawodowych, spełniającym warunki określone w punkcie poniżej. W
przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia
przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę
podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość.
c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać
zamówienie (kierować robotami), posiadają wymagane uprawnienia budowlane
oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej
Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej.
5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek,
potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy na kwotę 200 000 zł brutto, wystawionej nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)
Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na sumę 200 000 zł.
6. Parafowany przez
Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej
siwz. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Kosztorys ofertowy,
szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem
robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Miasta i Gminy Serock, ul. Rynek 21, 05-140 Serock,
pok. Nr 42. Cena siwz 50 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:30, miejsce: urząd
Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr
24..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
|