Serock: PEŁNIENIE FUNKCJI KONSULTANTA DS. ADMINISTRACJI ZAJĘĆ W SEROCKU W RAMACH PROJEKTU PN. KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM, W KTÓRYM MIASTO I GMINA SEROCK JEST PARTNEREM. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 50215 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KONSULTANTA DS. ADMINISTRACJI ZAJĘĆ W SEROCKU W RAMACH PROJEKTU PN. KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM, W KTÓRYM MIASTO I GMINA SEROCK JEST PARTNEREM. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konsultant ds. administracji zajęć w Serocku będzie podlegał koordynatorowi projektu w Dzierżoniowie Do jego obowiązków będzie należało: 1) Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań w Serocku, wynikających z projektu i administracji zajęć na terenie miasta i gminy, a w szczególności: a) wybór trenerów do prowadzenia zajęć, b) ścisła współpraca z trenerami, c) nadzór nad prawidłową realizacją zajęć, 3 d) hospitacja zajęć, e) monitoring obecności uczestników i trenerów, f) przygotowywanie zestawień z realizacji godzin zajęć, g) przygotowywanie raportów absencji uczestników, h) przygotowywanie raportów realizacji godzin przez trenerów, i) ankiety, j) formularze zgłoszeniowe, k) gromadzenie, właściwe przechowywanie i zarchiwizowanie dokumentacji merytorycznej zajęć. 2) Dostarczanie z końcem każdego miesiąca dokumentacji do jednostki organizacyjnej gminy obsługującej księgowo projekt. 3) Nadzorowanie prawidłowości dystrybucji zakupionych w ramach projektu pomocy dydaktycznych i materiałów piśmiennych oraz podręczników i ćwiczeń dla uczniów do poszczególnych szkół w Serocku. 4) Nadzorowanie powstawania i prawidłowego funkcjonowania szkolnych Klubów Omnibusa w Serocku. 4. Wykonawca przyjmujący obowiązki konsultanta ds. administracji zajęć w Serocku będzie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy w swojej siedzibie niezbędne pomieszczenie do przechowywania dokumentów, sprzęt komputerowy i materiały biurowe. 6. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21,05-140 Serock, pok. nr 42..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21,05-140 Serock, pok. nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie