Serock: PEŁNIENIE FUNKCJI KONSULTANTA DS. ADMINISTRACJI ZAJĘĆ W SEROCKU
W RAMACH PROJEKTU PN. KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM,
W KTÓRYM MIASTO I GMINA SEROCK JEST PARTNEREM.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 50215 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KONSULTANTA DS. ADMINISTRACJI ZAJĘĆ W SEROCKU W RAMACH PROJEKTU PN. KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM, W KTÓRYM MIASTO I GMINA SEROCK JEST PARTNEREM. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konsultant ds. administracji zajęć w Serocku będzie podlegał koordynatorowi projektu w Dzierżoniowie Do jego obowiązków będzie należało: 1) Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań w Serocku, wynikających z projektu i administracji zajęć na terenie miasta i gminy, a w szczególności: a) wybór trenerów do prowadzenia zajęć, b) ścisła współpraca z trenerami, c) nadzór nad prawidłową realizacją zajęć, 3 d) hospitacja zajęć, e) monitoring obecności uczestników i trenerów, f) przygotowywanie zestawień z realizacji godzin zajęć, g) przygotowywanie raportów absencji uczestników, h) przygotowywanie raportów realizacji godzin przez trenerów, i) ankiety, j) formularze zgłoszeniowe, k) gromadzenie, właściwe przechowywanie i zarchiwizowanie dokumentacji merytorycznej zajęć. 2) Dostarczanie z końcem każdego miesiąca dokumentacji do jednostki organizacyjnej gminy obsługującej księgowo projekt. 3) Nadzorowanie prawidłowości dystrybucji zakupionych w ramach projektu pomocy dydaktycznych i materiałów piśmiennych oraz podręczników i ćwiczeń dla uczniów do poszczególnych szkół w Serocku. 4) Nadzorowanie powstawania i prawidłowego funkcjonowania szkolnych Klubów Omnibusa w Serocku. 4. Wykonawca przyjmujący obowiązki konsultanta ds. administracji zajęć w Serocku będzie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy w swojej siedzibie niezbędne pomieszczenie do przechowywania dokumentów, sprzęt komputerowy i materiały biurowe. 6. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że jest osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada, co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, albo stopień nauczyciela dyplomowanego lub mianowanego, c) ukończył minimum jeden kurs/szkolenie w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 lub realizował zadania w minimum jednym projekcie dofinansowywanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przez okres co najmniej 6 miesięcy.Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.Wykonawca, który nie wykaże, iż spełnia wszystkie ww. warunki na dzień składania ofert zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem art. 26 ust. Ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21,05-140 Serock, pok. nr 42..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21,05-140 Serock, pok. nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie